Главная Новости 2019 КамАЗ 65115/2009

Последние новости

Популярное

КамАЗ 65115/2009

Вантажівки Камського автомобільного заводу постійно модернізуються, відповідаючи віянням часу, вбираючи сучасні конструкторські та дизайнерські рішення. Саме такою стала модернізація КамАЗ-65115 у 2009 році.

КамАЗ-65115 – це тягач з класичної міцною конструкцією, колісною базою 6х4. Машина призначена для транспортування промислових і будівельних матеріалів, включаючи сипучі речовини. Конструктори автозаводу зробили основний акцент на світловій оптиці та модернізації рішень салону кабіни для зручності й комфорту водія.

В КамАЗ-65115 посилена ходова частина, що дозволяє впевнено почуватися на бездоріжжі та будівельних майданчиках. Адже цей «коник» може перевозити до 15 тонн вантажу.

КамАЗ-65115 після рестайлінгу може похвалитися модернізованою значно вищою кабіною та новітнім сидінням компанії Grammer з боковою підтримкою спини. За бажанням замовника можна доукомплектувати кабіну ще двома пасажирськими сидіннями. Панорамні дзеркала заднього виду забезпечують ідеальну оглядовість позаду.

А спеціальний ящик з інструментами стане надійним помічником при непередбачуваній ситуації. Його місце – у пасажирському сидінні. Передній бампер виконаний з високотехнологічного пластику. Він також служить як захисний ударостійкий елемент. Потужні три щітки - очисники подбають про прозорість лобового скла.

На КамАЗ-65115 встановлюється суцільнометалева платформа коробчастого типу з захисним козирком. Під днищем кузова скупчуються вихлопні гази, які обігрівають вантажний відсік і не дають вантажу замерзнути або прилипнути до кузова.

Технічні характеристики тягача майже не змінилися. Вантажопідйомність автомобіля становить 15 т, а платформа вміщує 10,5 м3. Споряджена маса моделі дорівнює 9,3 т, повна – 24,45 т.

Розгінний потенціалу автомобіля дозволяє йому розганятися до 80 км / год.

Модернізований КамАЗ-65115 комплектується фірмовим v-подібним дизельним двигуном у 240 кінських сил, проте конструктори працюють над вимогами часу змінивши двигуни з стандарту Євро-2 на Євро-3 і вище. Обмеженість не відновлювальних ресурсів також сприяє пошуку альтернативних рішень. Тому модифікація вантажівки з газовою установкою.

Для такої версії знадобилося 13 балонів загальною ємністю 80 літрів. Всі балони закріплені до рами і мають горизонтальне розташування. Стиснений природний газ значною мірою скорочує споживання палива, що сприятливим чином позначається на вартості тривалої експлуатації. Крім того, використання газового двигуна можна вважати турботою про навколишнє середовище. Водночас модернізується дизельний двигун. Середня витрата пального у КамАЗ-65115 становить 25 літрів на 100 км.

Комментарии

Добавить комментарий


Имя (обязательно)
E-mail
:D :lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
 Подписаться на уведомления о новых комментариях
Введите результат опреации: