Главная Новости 2019 КамАЗ 54112

Последние новости

Популярное

КамАЗ 54112

КамАЗ 54112 вантажівка з колісним компонуванням 6х4. Модель призначалася для транспортування різних вантажів дорогами загального значення з осьовим навантаженням до 10 т.

Сімейство КамАЗ 54112 включає два сідельні тягачі, призначених для роботи з 16- і 20-тонними напівпричепами, і бортову вантажівку.

Сідельний тягач отримав подовжену кабіну, запасні колеса і збільшений паливний бак. Від базової моделі КамАЗ 5410 версія КамАЗ 54112 відрізнялася лише деякими елементами. Зовні це проявлялося в іншому розташуванні вузлів ззаду кабіни.

КамАЗ 54112 активно використовувався багатьма промисловими підприємствами та міськими службами. Також модель знайшла широке застосування і в збройних силах.

КамАЗ 54112 виділяється підвищеною вантажопідйомністю (11200 кг). Повна маса вантажівки становить 18300 кг (навантаження на передню вісь - 4395 кг, на задню вісь - 13930 кг), споряджена маса - 6900 кг. Задня вісь моделі витримує навантаження до 3400 кг, передня вісь - до 3500 кг. Допустима маса в складі автопоїзда складає 33000 кг.

Гранична швидкість в складі автопоїзда складає 80 км / год. До 60 км / год. модель розганяється за 80 сек. Гальмівний шлях складає 38,5 м. Максимальний подоланий підйом становить 18%.

Контрольна витрата палива в складі автопоїзда для моделі КамАЗ 54112 становить 34 л / 100 км при швидкості в 60 км / год., 46,1 л / 100 км - при швидкості в 80 км / год. Без додаткового вантажу споживання пального скорочується до 25-27 л / год. Паливний бак техніки відрізняється великою місткістю (250 л).

КамАЗ 54112 комплектується V-подібним дизельним двигуном КамАЗ 7403.10-260 вітчизняного виробництва, раніше вже випробуваним на інших моделях. Даний агрегат має турбонадув і проміжне охолодження надувочного повітря. При частоті обертання в 2600 об / хв. номінальна потужність складає 191 кінських сил. Силова установка КамАЗ 7403.10-260 відповідає екологічним вимогам стандарту «Євро-2».

На автомобілі встановлювалася 10-ступінчаста механічна коробка передач підвищеної надійності.

Кабіна тримісна розташовується над двигуном. Вона відрізняється високим дахом і великим об'ємом салону. Додатково встановлюється спальне місце, що дозволяє виконувати транспортування вантажу на довгі дистанції.

Для полегшення управління конструктори, які розробляли автомобіль, використовували гідравлічний підсилювач керма, пневматичне управління дільником в коробці передач і пневматичний підсилювач в приводі зчеплення. Це помітно полегшило управління. Дільник, що з'явився в трансмісії, став аналогом додаткової 2-ступінчастої коробки передач. Він встановлений між головною коробкою передач і зчепленням. За допомогою цього рішення вдалося наростити кількість ступенів в трансмісії.

Уже в ранніх модифікаціях моделі були використані передові технічні рішення: гальмівна система, яка відповідає міжнародним вимогам, багатоступенева трансмісія, компоновка з перекидної кабіною.

Комментарии

Добавить комментарий


Имя (обязательно)
E-mail
:D :lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
 Подписаться на уведомления о новых комментариях
Введите результат опреации: